Kdo zakládá monitoring
Monitoring pro vás zakládáme my, abychom měli kontrolu nad jeho správou a měli do něj přístup při případné poruše. Pokud si jej založíte sami, nebudeme bohužel moci na dálku detekovat problém a následující servis bude zdlouhavější, složitější a nákladnější.
Počkejte, až vám zašleme přístupová data
Přístupové údaje vám zašleme. Zpravidla je posíláme e-mailem po podání žádosti o první paralelní připojení, což bývá do 14 dní od dokončení instalace. Pokud jste e-mail ještě neobdrželi a máte za to, že už měl přijít, zkontrolujte prosím nejdřív složku s nevyžádanou poštou a pak se nám ozvali na a.kryndlerova@s-power.cz, pokud máte střídač GoodWe na k.pokorna@s-power.cz se střídačem RCT.
Prosíme, ujistěte se, že má střídač aktuální verzi softwaru. Bez této aktualizace není možné jej připojit do našeho přehledu pro správu FVE.
Aby bylo možné správně a nepřetržitě monitorovat výkon vaší solární elektrárny, u střídače musí být alespoň 30% signál Wi-Fi. Pokud je signál slabší, můžete pořídit zesilovač signálu Wi-Fi, tzv. extender. Připojení střídače k domácí síti Wi-Fi je možné pouze ve frekvenčním pásmu 2,4 GHz. K Wi-Fi síti ve frekvenčním pásmu 5 GHz se střídač nepřipojí a je nutné kontaktovat vašeho poskytovatele internetových služeb o rozdělení a přejmenovaní sítí. Pokud nechcete, nebo nemůžete kontaktovat svého poskytovatele internetových služeb, je možné střídač připojit pomocí LAN kabelu. Tento úkon si hradíte dle aktuálního platného ceníku.
Mějte prosím na paměti, že slabý signál Wi-Fi není důvod k servisnímu výjezdu. Připojení vám opravit umíme, ale budete muset uhradit výjezd technika dle aktuálního platného ceníku. Pokud i přesto budete chtít, abychom váš problém se slabým internetovým signálem vyřešili, počítejte prosím s delší lhůtou na vyřízení, protože má nižší prioritu než závažné poruchy, které chceme klientům opravit co nejdříve.
Dále prosím pokračujte podle podrobných návodů: